”Yhteistyö First Goalin asiantuntijoiden

kanssa on sujunut mutkattomasti ja

helposti sekä luontevasti.

Vaivattomuus on säästänyt

kaikkien aikaa. 

Heidän osaaminen

ei rajoitu vain asiakaspalveluratkaisuihin.  

He ovat pystyneet auttamaan meitä myös  laajojen ICT -palveluiden kehityksessä.  Kokemus ja osaaminen näkyy jokapäiväisessä työssä. Lämpimästi suosittelen.”

LähiTapiola

Vuokko Laitinen, Johtaja

Kehitämme yritysten sekä julkisen sektorin asiakaspalvelua ja asiointeja digitalisoimalla kohtaamisia ja niiden hallintaa.

 

Asiakkaitamme ovat yleensä suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkishallinnon contact center- ja helpdesk-organisaatiot, joissa on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa sekä keskitetty tai hajautettu asiakaspalveluorganisaatio.​

Kehitämme asiakasyritysten asiakaspalvelua kanavariippumattomasti siellä, missä kohtaamisia ja asiointeja tapahtuu: Esimerkiksi itsepalvelukanavissa verkossa ja mobiilissa 24/7 (asiakasportaalit, chatbotit, tietämyskannat ja ratkaisuapurit, jne), puhelimessa, sähköpostissa, chatissä, verkkoneuvottelussa, SoMessa tai kasvotusten. Autamme asiakkaitamme usein myös esimerkiksi asiakastyytyväisyys-, työvuorosuunnittelu-, ajanvaraus- tai raportointiratkaisuiden tehokkaammassa hyödyntämisessä. Lisäksi autamme asiakkaitamme automatisoimaan asiakaspalvelua esimerkiksi robotiikan ja tekoälyn avulla.

Asiakkaidemme tyypillisiä toimialoja ovat esimerkiksi rahoitus- ja vakuutus, informaatio ja viestintä, energia, kuljetus- ja logistiikkapalvelut, terveys- ja sosiaalipalvelut, tukku- ja vähittäiskauppa, majoitus- ja ravitsemistoiminta, sekä julkishallinnon palvelut.

Lue blogistamme, millaisia havaintoja ja kokemuksia meille on kertynyt asiakaspalvelun kehitys- ja digitalisointi-projekteista - Toivottavasti saat niistä ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehityshankkeisiin.

Meille on erityisen tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluihimme. Alla on muutamien asiakkaidemme kommentteja meistä. Ota yhteyttä ja keskustellaan, miten voimme parantaa sinun yrityksesi tai organisaatiosi asiakaspalvelua.

”Yhteistyö First Goalin asiantuntijoiden kanssa on sujunut mutkattomasti ja helposti sekä luontevasti. Vaivattomuus on säästänyt kaikkien aikaa. Heidän osaaminen ei rajoitu vain asiakaspalveluratkaisuihin.
He ovat pystyneet auttamaan meitä myös laajojen ICT -palveluiden kehityksessä. Kokemus ja osaaminen näkyy jokapäiväisessä työssä. Lämpimästi suosittelen.”
LähiTapiola, Vuokko Laitinen, Johtaja


”First Goalin ratkaisu- ja toimittajatuntemus on ollut apuna kehitysprojektissamme. Heidän kanssaan on ollut helppoa, luotettavaa ja joustavaa toimia. Heitä on helppo suositella!”
OP Ryhmä, Mikko Eskola, Yksikönpäällikkö

”First Goalin asiakaspalvelu-, teknologia- ja projektiosaaminen on huippuluokkaa ja kaikki tehtävät hoituivat eri projektivaiheissamme sovitusti. Suosittelen!”
SOK matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, Mika Lähteenmäki, Myyntipalvelujohtaja

​”First Goalin asiantuntijat ovat auttaneet meitä Contact Center -ratkaisumme tehokkaammassa käytössä, asiakaspalvelutoiminnan kehittämisessä sekä integraatioiden suunnittelussa. He osaavat viedä asioita sovitusti eteenpäin ja käytämme heidän ammattitaitoaan myös jatkossa aina kun tarvis vaatii. Suosittelen!” Työttömyysvakuutusrahasto, Paula Kuntsi-Ruuska, Asiakasrajapinnan palvelupäällikkö.

© 2020 First Goal Oy

  • First Goal @LinkedIn