”Yhteistyö First Goalin asiantuntijoiden

kanssa on sujunut mutkattomasti ja

helposti sekä luontevasti. Vaivattomuus on säästänyt kaikkien aikaa.

 

Heidän osaaminen ei rajoitu vain asiakaspalveluratkaisuihin.  He ovat pystyneet auttamaan meitä myös laajojen ICT -palveluiden kehityksessä.  

 

Kokemus ja osaaminen näkyy jokapäiväisessä työssä. Lämpimästi suosittelen.”

LähiTapiola

Vuokko Laitinen, Johtaja

Kehitämme ja digitalisoimme yritysten sekä julkisen sektorin asiakaspalvelua eri palvelukanavissa.

 

Asiakkaitamme ovat yleensä suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkishallinnon contact center- ja service desk-organisaatiot, joissa on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa sekä keskitetty ja/tai hajautettu asiakaspalveluorganisaatio.​ Alla on OP:n, LähiTapiolan, S-ryhmän, VSP:n ja Työllisyysrahaston kokemuksia meistä. ​Muita asiakkkaitamme ovat esimerkiksi Säästöpankki, S-Pankki, Fortum, Sanoma, Hansel, Helsingin Kaupunki ja Kela. Pienempiä kehitysprojekteja edustavat esimerkiksi OmaSP ja Menevä eli meiltä saat asiantuntemusta kaikenkokoisiin asiakaspalvelun kehitysprojekteihin.

Kehitämme asiakasorganisaatioidemme asiakaspalvelua kanavariippumattomasti siellä, missä kohtaamisia ja asiointeja tapahtuu: Esimerkiksi itsepalvelukanavissa verkossa ja mobiilissa 24/7 (asiakasportaalit, verkkolomakkeet, chatbotit, tietämyskannat, ratkaisuapurit, jne), puhelimessa, sähköpostissa, chatissä, verkkoneuvottelussa, SoMessa tai kasvotusten. Autamme asiakkaitamme usein myös esimerkiksi asiakastyytyväisyys-, työvuorosuunnittelu-, verkkoajanvaraus-, asiakastunnistus- tai raportointiratkaisuiden tehokkaammassa hyödyntämisessä. Lisäksi autamme asiakkaitamme automatisoimaan asiakaspalvelua esimerkiksi ohjelmistorobotiikan (RPA) ja tekoälysovellusten avulla.

Lue blogistamme, millaisia havaintoja ja kokemuksia meille on kertynyt asiakaspalvelun kehitys- ja digitalisointi-projekteista - Toivottavasti saat niistä ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehityshankkeisiin.

Meille on erityisen tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä palveluihimme. Alla on muutamien asiakkaidemme kommentteja meistä. Ota yhteyttä ja keskustellaan, miten voimme parantaa sinun yrityksesi tai organisaatiosi asiakaspalvelua.

Yhteistyö First Goalin asiantuntijoiden kanssa on sujunut mutkattomasti ja helposti sekä luontevasti. Vaivattomuus on säästänyt kaikkien aikaa. Heidän osaaminen ei rajoitu vain asiakaspalveluratkaisuihin.
He ovat pystyneet auttamaan meitä myös laajojen ICT -palveluiden kehityksessä. Kokemus ja osaaminen näkyy jokapäiväisessä työssä. Lämpimästi suosittelen.

LähiTapiola, Vuokko Laitinen, Johtaja

 


First Goalin ratkaisu- ja toimittajatuntemus on ollut apuna kehitysprojektissamme. Heidän kanssaan on ollut helppoa, luotettavaa ja joustavaa toimia. Heitä on helppo suositella!
OP Ryhmä, Mikko Eskola, Yksikönpäällikkö

First Goalin asiakaspalvelu-, teknologia- ja projektiosaaminen on huippuluokkaa ja kaikki tehtävät hoituivat eri projektivaiheissamme sovitusti. Suosittelen!
SOK matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, Mika Lähteenmäki, Myyntipalvelujohtaja

"First Goalin asiantuntija selvitti nykytilamme ja sparrasi kehityssuunnitelmissamme haastattelemalla avainhenkilöitämme ml. asiakaspalvelijat. Tämän pohjalta he laativat meille contact center -liiketoiminnan kehityssuunnitelman, jonka mukaisesti olemme nyt laajentamassa asiakaspalvelutarjontaamme. First Goal auttoi myös hankkimaan palvelujen digitalisointia tukevan teknologia-alustan ja nyt matka jatkuu käyttöönotto-projektilla, joka on edennyt hyvin. 

Nykyiset ja uudet asiakkaamme odottavat toimittajalta kykyä auttaa asiakaspalvelun automatisoinnissa ja uudella palvelualustalla tuomme uusia digitaalisen asiakaspalvelun automaatioratkaisuja tarjolle hyvien kumppaniemme kanssa yhteistyössä. 

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä First Goalin asiantuntijaosaamiseen ja suosittelen lämpimästi tutustumaan heihin tarkemmin, kun harkitset asiakaspalvelusi kehittämistä!"

VSP (Vakka-Suomen Puhelin Oy), Jyri Pouttu, Liiketoimintajohtaja, Contact Center -palvelut

​”First Goalin asiantuntijat ovat auttaneet meitä Contact Center -ratkaisumme tehokkaammassa käytössä, asiakaspalvelutoiminnan kehittämisessä sekä integraatioiden suunnittelussa. He osaavat viedä asioita sovitusti eteenpäin ja käytämme heidän ammattitaitoaan myös jatkossa aina kun tarvis vaatii. Suosittelen!Työttömyysvakuutusrahasto, Paula Kuntsi-Ruuska, Asiakasrajapinnan palvelupäällikkö.

© 2020 First Goal Oy

  • First Goal @LinkedIn