”First Goalin ratkaisu- ja toimittajatuntemus on ollut apuna kehitysprojektissamme. Heidän kanssaan on ollut helppoa, luotettavaa ja joustavaa toimia. Heitä on helppo suositella!”

OP, Antti Kurtelius,
Expert Product Owner

Kehitämme ja digitalisoimme yritysten sekä julkisen sektorin asiakaspalvelua eri palvelukanavissa.

 

Asiakkaamme ovat useimmiten yritysten sekä julkishallinnon contact center- ja service desk-organisaatioita, joissa on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa ja tarve kehittää asiakaskokemusta ja -tyytyväisyyttä, asiakaspalvelun operatiivista toimintaa tai uudistaa asiakaspalveluratkaisuita tai kaikkia näitä.​

 

Alla on OP:n, LähiTapiolan, S-ryhmän, VSP:n, Vakuutuskeskuksen ja HSY:n kokemuksia kehitysprojekteistamme. ​Muita asiakkaitamme ovat esimerkiksi Säästöpankkiliitto, S-Pankki, Pohjantähti, Fortum, Sanoma, Helsingin kaupunki, Hansel ja Kela. Pienempiä kehitysprojekteja edustavat esimerkiksi OmaSP, Menevä, Business Finland ja ARA eli meiltä saat asiantuntemusta kaikenkokoisiin asiakaspalvelun kehitysprojekteihin.

Kehitämme asiakasorganisaatioidemme asiakaspalvelua kanavariippumattomasti siellä, missä kohtaamisia ja asiointeja tapahtuu: Esimerkiksi itsepalvelukanavissa verkossa ja mobiilissa 24/7 (asiakasportaalit, verkkolomakkeet, chatbotit, tietämyskannat, ratkaisuapurit, jne), puhelimessa, sähköpostissa, chatissä, verkkoneuvottelussa, SoMessa tai kasvotusten. Autamme asiakkaitamme usein myös esimerkiksi asiakastyytyväisyys-, työvuorosuunnittelu-, verkkoajanvaraus-, asiakastunnistus- tai raportointiratkaisuiden tehokkaammassa hyödyntämisessä. Lisäksi autamme asiakkaitamme automatisoimaan asiakaspalvelua esimerkiksi ohjelmistorobotiikan (RPA) ja tekoälysovellusten avulla.

Lue blogistamme, millaisia havaintoja ja kokemuksia meille on kertynyt asiakaspalvelun kehitys- ja digitalisointi-projekteista - Toivottavasti saat niistä ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehityshankkeisiin.

Meille on erityisen tärkeää, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä asiantuntijapalveluihimme. Alla on muutamien asiakkaidemme kommentteja meistä. Ota yhteyttä ja keskustellaan, miten voimme parantaa sinun yrityksesi tai organisaatiosi asiakaspalvelua.

Yhteistyö First Goalin asiantuntijoiden kanssa on sujunut mutkattomasti ja helposti sekä luontevasti. Vaivattomuus on säästänyt kaikkien aikaa. Heidän osaaminen ei rajoitu vain asiakaspalveluratkaisuihin.
He ovat pystyneet auttamaan meitä myös laajojen ICT -palveluiden kehityksessä. Kokemus ja osaaminen näkyy jokapäiväisessä työssä. Lämpimästi suosittelen.

LähiTapiola, Vuokko Laitinen, Johtaja

 


First Goalin ratkaisu- ja toimittajatuntemus on ollut apuna kehitysprojektissamme. Heidän kanssaan on ollut helppoa, luotettavaa ja joustavaa toimia. Heitä on helppo suositella!
OP, Antti Kurtelius, Expert Product Owner

First Goalin asiakaspalvelu-, teknologia- ja projektiosaaminen on huippuluokkaa ja kaikki tehtävät hoituivat eri projektivaiheissamme sovitusti. Suosittelen!
SOK matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, Mika Lähteenmäki, Myyntipalvelujohtaja

"First Goalin asiantuntija selvitti nykytilamme ja sparrasi kehityssuunnitelmissamme haastattelemalla avainhenkilöitämme ml. asiakaspalvelijat. Tämän pohjalta he laativat meille contact center -liiketoiminnan kehityssuunnitelman, jonka mukaisesti olemme nyt laajentamassa asiakaspalvelutarjontaamme. First Goal auttoi myös hankkimaan palvelujen digitalisointia tukevan teknologia-alustan ja nyt matka jatkuu käyttöönotto-projektilla, joka on edennyt hyvin. 

Nykyiset ja uudet asiakkaamme odottavat toimittajalta kykyä auttaa asiakaspalvelun automatisoinnissa ja uudella palvelualustalla tuomme uusia digitaalisen asiakaspalvelun automaatioratkaisuja tarjolle hyvien kumppaniemme kanssa yhteistyössä. 

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä First Goalin asiantuntijaosaamiseen ja suosittelen lämpimästi tutustumaan heihin tarkemmin, kun harkitset asiakaspalvelusi kehittämistä!"

VSP (Vakka-Suomen Puhelin Oy), Jyri Pouttu, Liiketoimintajohtaja, Contact Center -palvelut

​”First Goalin asiantuntijat tukivat meitä kontaktienhallintajärjestelmän ja sen oheisjärjestelmien esikartoituksessa ja sittemmin RFI- ja RFP-vaiheissa. Asiantuntijat sparraisivat meitä sekä teknologia- että toimittajavalinnassa ja myös käyttötapausten kokoamisessa. Tämä kuvastaa First Goalin asiantuntijoiden laajaa osaamista. Yhteistyö on ollut erinomaisen hyödyllistä projektillemme.

Vakuutuskeskus, Jari-Matti Lifländer, Hallintojohtaja

​”HSY valitsi First Goalin asiantuntijan asiakaspalvelujärjestelmän kilpailutus- ja käyttöönottoprojektiin teknisen projektipäällikön rooliin. Valintaperusteena painoi asiantuntijan laaja alustariippumaton kokemus alan teknologioista ja markkinoista. Varsinkin puhelinjärjestelmäosaaminen ja kokemus vastaavista kilpailutuksista olivat kriittisen tärkeitä osa-alueita projektin läpiviennissä.

 

First Goalin asiantuntija oli pidetty, luotettava ja proaktiivinen tuki koko projektin ajan. Erityisesti vaikutuksen teki nopea toimialamme hahmottaminen eli kyky ymmärtää ja sanoittaa asiakkaan tarpeita ja miettiä teknisiä ratkaisuja asiakasnäkökulmasta. Suosittelen!

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä HSY, Jari Matero, Digikehityspäällikkö