Haluatko mukaan tekemään ensimmäistä maalia?

Asiakaspalvelu digitalisoituu nyt voimakkaasti ja liiketoimintamme on kasvussa. Jos olet Contact Center-, CRM/CX- tai Service Desk-ratkaisujen tai asiakaspalvelun itsepalveluiden tai prosessiautomaation tai palvelumuotoilun ammattilainen ja osaat johtaa projekteja, niin ota yhteyttä Artoon tai Mikaan (ks. yhteystiedot alla). Kartoitetaan nopeasti, miten yhteinen pelimme voisi sujua.​​

Tässä on muutamia näkökulmia, miksi meille kannattaisi tulla töihin?

  • Huikea oppimis- ja kehittymispaikka, kun pääset soveltamaan osaamistasi asiakkaidemme asiakaspalvelutoimintojen kehittämiseen monenlaisissa toiminnallisissa ja teknisissä ympäristöissä.

  • Toimittajariippumattomana digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijana et ole sidottu yhteen teknologiaan, vaan kartoitat ja suosittelet asiakkaallemme juuri hänen toimintaympäristöön parhaiten soveltuvat ratkaisut ja opit samalla itsekin uutta koko ajan​.

  • Teet kehitysprojekteja suoraan asiakkaillemme ja asiakas on ”pomosi” – firman "sisäistä byrokratiaa" ei ole.

  • Asiakasprojekteissa näet työsi tulokset nopeasti ja näet asiakkaasta, mitä he tykkäävät työstäsi.

  • Palkkaus on erittäin kilpailukykyinen, mutta tämä edellyttää, että työsi tulokset vastaavat asiakkaidemme odotuksiin.

  • Työkaverisi ovat asiakaspalvelun sekä asiakkuuden- ja asianhallinnan huippuammattilaisia, mutta samalla myös rehellisiä, rentoja ja auttamishaluisia kavereita.

 

​Yhteistyökumppanuus?

Etsitkö osaavaa yhteistyökumppania asiakaspalvelun kehitysprojekteihin? Oletko esimerkiksi CRM-, Customer Engagement- tai Service Desk-ratkaisujen toimittaja, jolta puuttuu asiakaspalvelun liiketoimintaosaamista? Tai oletko palvelumuotoilua tarjoava yritys ja etsit osaavaa kumppania asiakaspalvelun kehitysprojektiin?  Olemme kiinnostuneita solmimaan yhteistyökumppanuuksia, joilla tuodaan laajempi palvelutarjonta yhteistyössä markkinoille. 

Soita tai lähetä sähköposti Artolle tai Mikalle (ks. yhteystiedot alla), niin otamme sinuun yhteyttä heti seuraavana työpäivänä. Arto päivystää arkisin chat-palvelussamme, jossa voit myös jättää yhteystietosi chat-palvelun ollessa suljettu.

Mika Hakanen.jpg

Mika Hakanen

CEO | Contact Center Arkkitehti

+358 400 831 771
mika.hakanen@firstgoal.fi

Arto Koponen.jpg

Arto Koponen

Partner | Asiakaspalveluarkkitehti

+358 40 546 6678

arto.koponen@firstgoal.fi