Haluatko mukaan tekemään ensimmäistä maalia?

Asiakaspalvelu digitalisoituu nyt voimakkaasti ja liiketoimintamme on kasvussa. Alla on listattuna muutama asia, miksi meille kannattaisi tulla töihin ja millaista ammattilaista haemme juuri nyt. Jos kiinnostut avoimesta paikasta, niin soita Mikalle tai Artolle (ks. yhteistiedot alla) ja kartoitetaan nopeasti, miten yhteinen pelimme voisi sujua. Toki voit lähettää hakemuksen ja/tai CV:n myös sähköpostilla, mutta noita dokumentteja ehditään katsella myöhemminkin.

Miksi meille kannattaisi tulla töihin?

  • Huikea oppimis- ja kehittymispaikka, kun pääset soveltamaan osaamistasi asiakkaidemme asiakaspalvelutoimintojen kehittämiseen monenlaisissa toiminnallisissa ja teknisissä ympäristöissä

  • Toimittajariippumattomana digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijana et ole sidottu yhteen teknologiaan, vaan kartoitat ja suosittelet asiakkaallemme juuri hänen toimintaympäristöön parhaiten soveltuvat ratkaisut ja opit samalla itsekin uutta koko ajan​

  • Teet kehitysprojekteja suoraan asiakkaillemme ja asiakas on ”pomosi” – firman "sisäistä byrokratiaa" ei ole

  • Asiakasprojekteissa näet työsi tulokset nopeasti ja näet asiakkaasta, mitä he tykkäävät työstäsi

  • Palkkaus on erittäin kilpailukykyinen, mutta tämä edellyttää, että työsi tulokset vastaavat asiakkaidemme odotuksiin

  • Työkaverisi ovat asiakaspalvelun sekä asiakkuuden- ja asianhallinnan huippuammattilaisia, mutta samalla myös rehellisiä, rentoja ja auttamishaluisia kavereita.

 

Nyt haussa: Liiketoiminta-arkkitehti

 

Juuri nyt haemme tiimiimme asiakkuudenhallinnan sekä asian- ja työjonojenhallinnan ammattilaista, jonka erikoisosaamisalueena ovat asiakas- ja työntekijäkokemuksen parantaminen ja asiakasrajapintaan liittyvien liiketoimintaprosessien digitalisointi (asiakaspalvelu – huolto – myynti – laskutus – markkinointi – jne).

 

Liiketoiminta-arkkitehtina kartoitat asiakkaamme kehitystarpeet ja suunnittelet asiakkaallemme digitaalisen asiakasrajapinnan toimintamallin sisältäen hyvän asiakas- ja työtekijäkokemuksen sekä tehokkaat prosessit ja asiakkaalle soveltuvat järjestelmät. 

 

Tässä tehtävässä menestyminen edellyttää seuraavanlaista osaamista ja kokemusta:

  • Kokemus asiakkuudenhallinnan sekä asian- ja työjonojenhallinnan toteutuksista sekä teknologiaratkaisusta

  • Perustason ymmärrys monikanavaisista contact center- ja service desk-ratkaisuista

  • Ymmärrät, mistä tekijöistä hyvä asiakas- ja työntekijäkokemus koostuu ja mitä näiden rakentamiseen vaaditaan

  • Kokemusta projektiryhmässä toimimisesta tai projektin johtamisesta

  • Tulet toimeen monenlaisten ihmisten kanssa ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot

  • Sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen ilmaisu suomeksi ja englanniksi. 

  • Haluat ja kykenet itsenäiseen työskentelyyn, mutta rohkenet kysymään myös apua tarvittaessa

  • Hallitset samanaikaisesti useita eri asiakokonaisuuksia muuttuvissa ja yllättävissäkin tilanteissa ja osaat priorisoida tekemisiäsi.

Yhteistyökumppanuus?

Etsitkö osaavaa yhteistyökumppania asiakaspalvelun kehitysprojekteihin? Oletko esimerkiksi CRM-, Customer Engagement- tai Service Desk-ratkaisujen toimittaja, jolta puuttuu asiakaspalvelun liiketoimintaosaamista? Tai oletko palvelumuotoilua tarjoava yritys ja etsit osaavaa kumppania asiakaspalvelun kehitysprojektiin?  Olemme kiinnostuneita solmimaan yhteistyökumppanuuksia, joilla tuodaan laajempi palvelutarjonta yhteistyössä markkinoille. 

Soita tai lähetä sähköposti Artolle tai Mikalle (ks. yhteystiedot alla), niin otamme sinuun yhteyttä heti seuraavana työpäivänä. Arto päivystää arkisin chat-palvelussamme, jossa voit myös jättää yhteystietosi chat-palvelun ollessa suljettu.

Mika Hakanen.jpg

Mika Hakanen

CEO | Contact Center Arkkitehti

+358 400 831 771
mika.hakanen@firstgoal.fi

Arto Koponen.jpg

Arto Koponen

Partner | Asiakaspalveluarkkitehti

+358 40 546 6678

arto.koponen@firstgoal.fi