Miten voimme auttaa?

​Ottamalla yhteyttä Artoon tai Mikaan (ks. yhteystiedot alla) voit sopia kartoituskeskustelun, jossa saat jo ensikohtaamisella arvokasta tietoa contact center- tai helpdesk-toimintasi kehittämisestä ml. 24/7 itsepalvelut, prosessiautomaatio ja tekoälysovellusten hyödyntäminen asiakaspalvelussa. Voit myös lukea blogistamme, millaisia havaintoja ja kokemuksia meille on kertynyt asiakaspalvelun kehitys- ja digitalisointiprojekteista - toivottavasti saat myös niistä ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehityshankkeisiin.

Verkkosivullamme voit myös chatata asiantuntijamme Arton kanssa tai jättää yhteydenottopyynnön Artolle chat-palvelun ollessa suljettu tai jos Arto ei ehdi vastaamaan chat-viestiisi.

Et varmasti tule katumaan, että otit meihin yhteyttä. Kartoituskeskustelut ovat luonnollisesti maksuttomia.

Alla on yhteystietomme ja LinkedIn-profiileistamme näet tarkemmin työhistoriaamme ja erikoisosaamisalueitamme. 

Mika Hakanen

CEO | Contact Center Architect

+358 400 831 771
mika.hakanen(at)firstgoal.fi

Jarmo Airamo

Customer Experience Architect

+358 400 439 033

jarmo.airamo(at)firstgoal.fi

Arto Koponen

Partner | Customer Service Architect

+358 40 546 6678

arto.koponen(at)firstgoal.fi

Jukka Vuoksinen

Solution Designer

+358 40 524 0700

jukka.vuoksinen(at)firstgoal.fi

Juuso Ihalainen

Director, Customer Management

+358 44 757 4000

juuso.ihalainen(at)firstgoal.fi

Toimisto:

Lemuntie 8, 3.krs.

00510 Helsinki

Finland

© 2020 First Goal Oy

  • First Goal @LinkedIn