PALVELUT

Kun tavoitteenasi on helpottaa ja modernisoida asioinnin kulkua 24/7, me autamme.
Teemme aluksi riippumattoman kehityssuosituksen ja toteutusvaiheessa jalkaudumme osaksi organisaatiotasi rakentamaan kanssasi uudet asiointipolut tuotantokäyttöön. 
 

Kartoitukset ja analysointi

 

Sähköinen 24/7 asiointi.

Digitaalinen asiakaspalvelu ja automaatio.

Contact Center-, CRM- ja Service Desk-ratkaisut ml. työvuorosuunnittelu ja raportointi.

Aloitamme uuden asiakkaan kanssa yleensä nykytila-analyysistä ja tarvekartoituksesta, joka kattaa 24/7 itsepalvelut verkossa ja mobiilissa, operatiivisen asiakaspalvelutoiminnan ml. asiakaspalveluprosessit sekä teknologiat asiakaspalvelun tuottamiseen liittyen. Tavoitteena on tunnistaa asiakaspalvelun nykytila ja tarpeet sen kehittämiselle. Asiakkaamme saavat tästä vaiheesta konkreettisia työkaluja asiakaspalvelun kehittämiselle, sillä teemme riippumattoman kehityssuosituksen asiakaspalvelusi digitalisoimiseksi. 

Voit myös sopia kanssamme 2 päivän workshopin, jossa ensimmäisenä päivänä koulutamme organisaatiosi digitaalisen asiakaspalvelun 24/7 toimintoihin ja niiden hyötyihin sekä mahdollisiin sudenkuoppiin: Asiakasportaali, chatbot, tietämyskanta, ratkaisuapurit, puheen- ja tekstintunnistus, robotiikka (RPA), asiakaspalvelun tekoälysovellukset, jne. Toisena workshop-päivänä rakennamme kanssasi yrityksesi tiekartan asiakaspalvelunne automatisoimiseksi. Tämä on helppo ja nopea tapa lisätä oman organisaatiosi osaamista digitaalisen asiakaspalvelun työkaluista ja käyttökohteista.

Suunnittelu ja kilpailutus

 

Ratkaisukilpailutukset.
Tiekartta ja palvelumuotoilu.

ICT-arkkitehtuuri ja integraatiot.

Kartoitusvaiheen jälkeen asiantuntijapalveluitamme voi käyttää esimerkiksi nykyisen asiakaspalveluratkaisun tehokkaampaan hyödyntämiseen tai uuden ratkaisun kilpailuttamiseen: Esimerkiksi Contact Center-, CRM-, Service Desk-, työvuorosuunnittelu (WFM)-, virtuaaliavustaja-, asiakastyytyväisyysmittaus- sekä tekoäly- ja robotiikkaratkaisut. Suunnittelu- ja ratkaisukilpailutusvaiheessa toimimme asiakkaan organisaatiossa yleensä projektipäällikön, hankejohtajan, arkkitehdin tai asiakaspalvelun asiantuntijan roolissa. 

 

Kun asiakaspalvelun ammattilainen luo organisaatiollesi kehityssuunnitelman, säästät merkittävästi aikaa ja varmistat, että suunnitelma huomioi sekä asiakkaittesi että liiketoimintasi tarpeet. Kilpailutuksissa säästät kanssamme aikaa ja rahaa, koska tunnemme eri teknologiaratkaisut ja niiden toimittajat ml. hinnoittelu vastaavissa aiemmissa kilpailutusprojekteissa.

Käyttöönottoprojektit

 

Käyttöönoton asiantuntijatehtävät.

Projektin johtaminen.

Palvelumuotoilu.

 

Suunnittelu- ja kilpailutusvaiheen jälkeen asiakkaamme tilaavat meiltä usein asiantuntijatyötä myös uuden ratkaisun tai palvelun käyttöönottoprojektiin. Olemme toteutusprojekteissa yleensä projektipäällikön, arkkitehdin tai asiakaspalvelun asiantuntijan roolissa osana asiakkaan organisaatiota suunnittelemassa ja toteuttamassa uuden ratkaisun käyttöönottoa. Meidän kanssa asiakas saa aina päättää, kuinka paljon asiantuntemustamme halutaan käyttää. Työtunnit voivat joustaa vaikka päivä- tai viikkokohtaisesti tarpeen mukaan. 

Jatkuvien palveluiden vaihe

 

Kehitysprojektit ja palvelumuotoilu.

Operatiivisen toiminnan tehostaminen.

Asiakaskontaktien sisältöanalytiikka.

 

Käyttöönottoprojektissa useimmiten korvataan olemassa oleva ratkaisu ja samalla saadaan uusia ominaisuuksia käyttöön, mutta osa nykyisistä palveluista siirretään uuteen ratkaisuun sellaisenaan. Nämä palvelut kannattaa optimoida uuden ratkaisun mahdollistamilla tavoilla, kun uusi ratkaisu on saatu tuotantokäyttöön. Lisäksi olemme tehneet useille asiakkaillemme operatiivisen toiminnan tehostamisprojekteja, jossa analysoidaan ja määritetään toimenpiteet, joilla nykyisen henkilöstön, prosessien ja järjestelmien käyttöä tehostetaan. 

Toimimme myös palveluntarjoajana asiakaskontaktien sisältöanalytiikassa, jossa tekoälysovelluksella analysoidaan automaattisesti, mistä aiheista ja millä tunnetiloilla asiakaskontakteissa keskustellaan: Puhelut, sähköpostit, chatit, SoMe, asiakaspalaute, jne. Asiakaskontaktien sisältöanalytiikassa hyödynnämme suomalaisen teknologiankumppanin ratkaisua. 

Ota meihin yhteyttä ja keskustellaan tarkemmin.

 

 

© 2020 First Goal Oy

  • First Goal @LinkedIn