Teemme asiakaspalvelusta helpompaa

Asiointi muuttuu – muuttuuko asiakaspalvelusi? Olemme Contact Center-, CRM- ja Service Desk ratkaisuihin keskittyvä ohjelmisto- ja toimittajariippumaton asiantuntijayritys.
 

Olemme riippumaton asiakaspalvelun asiantuntija

 

Toimittajariippumattomana Contact Center-, CRM- ja Service Desk-asiantuntijana modernisoimme asiakaspalvelua parantamalla asioinnin kulkua erilaisissa kohtaamistilanteissa verkossa, mobiilissa ja henkilökohtaisissa palvelukanavissa. Tunnemme asiakaspalvelussa käytettävät teknologiaratkaisut sekä niiden paikalliset toimittajat. Tiedämme eri ratkaisujen vahvuudet, heikkoudet, hinnoittelun ja asiakkaalle oleelliset sopimusehdot. Astumme aina asiakkaiden saappaisiin ja teemme myös tavanomaisesta poikkeavia kehitysehdotuksia. Asiakkaan etu on meidän maalimme.

 

Blogistamme voit lukea meidän havaintoja ja kokemuksia asiakaspalvelun kehittämisestä, jotka toivottavasti antavat sinulle kehitysideoita ja -ajatuksia oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.

 

Tuotamme parempaa asiakaspalvelua

Olipa asiakas jo matkalla maaliin tai vasta lähtöviivalla, autamme tuottamaan parempaa asiakaspalvelua. Me osaamme valjastaa teknologiat palvelemaan asiakaspalveluhenkilöstöäsi ja -prosessejasi, jotta sinun organisaatiosi voi tarjota asiakkaille vaivatonta palvelua mahdollisimman tehokkaasti eri kanavissa: 24/7 itsepalvelut verkossa ja mobiilissa, virtuaaliavustajat, puhe-, sähköposti-, chat- ja SoMe-kanavat ml. asiakastunnistus eri kanavissa, verkkoneuvottelu ja/tai selaimenjako, sähköiset ajanvarausjärjestelmät, jne. Lisäksi autamme asiakkaitamme mm. asiakastyytyväisyysmittausten ja työvuorosuunnittelun ratkaisuissa, datan analysointi- ja raportointipalveluissa sekä erilaisten tekoälypohjaisten asiakaspalveluratkaisuiden ja ohjelmistorobotiikan hyödyntämisessä.

Annamme asiakkaalle muskeleita

 

Me annamme organisaatiollesi muskeleita toteuttaa vaativatkin asiakaspalvelun kehityshankkeet. Projektien johtaminen on kirjoitettu yrityksemme DNA:han ja saamme myös asiakkaamme näyttämään hyvältä. Tai kaipaatko kehityshankkeeseesi asiakaspalvelun arkkitehtiä, palvelumuotoilijaa tai asiantuntijaa operatiivisen toiminnan tehostamiseen, raportointiin, työvuorosuunnitteluun, integraatioihin tai johonkin muuhun erikoisalueeseen - onnistuu! Asiantuntijamme ovat tarvittaessa mukana projektin kaikissa vaiheissa ilman etukäteen rajattuja sitoumuksia niin kauan kuin tarvitsee.

Olemme aina ensimmäisiä

 

Kiikaroimme jatkuvasti, miten asiakaspalvelun toimiala digitalisoituu automaation ja sähköisen asioinnin kasvun ansiosta. Sovellamme parhaat käytännöt asiakkaidemme käyttöön jo heti ensimmäisellä tapaamisella. Yhteydenottosi tuottaa heti lisäarvoa organisaatiollesi, vaikka keskustelumme ei heti johtaisikaan yhteistyöhön – joskus niinkin voi käydä.

Katso, mitä asiakkaamme sanovat meistä tai ota meihin yhteyttä ja jutellaan tarkemmin!

"Hyvä asiakaspalvelu on odotusten ylittämistä ja asiakaspalvelu on enemmän kuin osasto."

© 2020 First Goal Oy

  • First Goal @LinkedIn